نقد و بررسی قابلمه نانو گرانیت

مدیر سایت یکشنبه 21 آذر 1400 - 23:46
نقد و بررسی قابلمه نانو گرانیت
یکی از به روز ترین انواع قابلمه، قابلمه نانو گرانیت است که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازارهای امروزی به چشم می خورند.

این قابلمه ها اگر چه مدت کوتاهی است پا به بازارهای خرید و فروش ظروف آشپزخانه گذاشته اند اما در همین مدت کوتاه نیز با استقبال بالایی در بین مشتریان رو به رو شده و به محبوبیت رسیده اند.

ویژگی های طراحی و ساخت این مدل قابلمه ها در کنار عملکرد مناسبی که در طول فرآیند پخت از خود نشان می دهند بسیاری از مشتریان را برای خرید این ظروف ترغیب می کنند. یکی از ویژگی های مشترک در بین همه قابلمه ها امکان پخش حرارت در آلیاژ بدنه آن ها است. در حین فرآیند پخت، پخش حرارت در بخش های مختلف قابلمه پخت و پز را ساده تر کرده و سبب بهبود طعم و مزه غذا ها می شود. هر چه این ویژگی در یک قابلمه بیش تر باشد کیفیت آن بیش تر است و استفاده از آن بیش تر توصیه می شود.

قابلمه نانو گرانیت چگونه تولید می شود؟

در قدم اول در شرح ویژگی های این قابلمه بهتر است به فرآیند ساخت آن اشاره ای داشته باشیم. در ساخت این قابلمه از فناوری پیشرفته نانو بهره برده شده است. از این رو کیفیت آن ها نسبت به دیگر مدل های قابلمه بیشتر است و برتری هایی بر دیگر محصولات موجود در بازارهای این ظروف دارند.

در ساخت قابلمه نانو گرانیت از روش فشرده سازی استفاده شده است. در این روش مواد و مونومرهای مخصوص به قابلمه گرانیتی در دما و فشار بالا به پلیمر تبدیل شده و روکش های شیشه ای مخصوص را تولید می کنند.

به دلیل فناوری های پیشرفته ای که در ساخت این قابلمه ها استفاده شده، برخی از مشکلات و عیوب موجود در ساختار برخی از ظروف آشپزی فلزی در این محصولات وجود ندارد. نچسب بودن این قابلمه ها نیز از مهم ترین مزیت های این محصولات است که فرآیند آشپزی را برای شما دلپذیرتر می کند. روکش کف قابلمه نانو گرانیت از جنس شیشه است در نتیجه این قابلمه شست و شوی بسیار ساده تری نیز دارد.

به دلیل پر طرفدار بودن این قبیل قابلمه ها مدل های فیکی از این محصولات نیز تولید شده اند که تشخیص مدل های اصل این محصولات را دشوار کرده است. از این رو باید با ویژگی های این محصولات بیشتر آشنا شوید. خانم های خانه دار این محصول را به دلیل وزن مناسبی که دارد در بین نمونه های موجود انتخاب می کنند. وزن متعادل قابلمه آشپزی را برای شما ساده تر می کند.

مهم ترین ویژگی های قابلمه نانو گرانیت

فناوری نانو به ساخت ظرف و ظروف آشپزی نیز راه یافته است. این فناوری سبب تولید بهترین اقلام برای آشپزی شده است. یکی از مزایای اساسی این محصولات بی ضرر بودن استفاده از آن ها برای سلامت بدن است. این خاصیت به دلیل نچسب بودن این قبیل ظروف در آن ها ایجاد شده است. عدم چسبیدن مواد غذایی به کف این قابلمه ها باعث می شود که کیفیت آن ها در طولانی مدت محفوظ بماند. این خاصیت سبب می شود که در استفاده مجدد از این ظروف  نیز آسیب یا زیانی برای غذا هایی که در آن ها طبخ می کنیم به وجود نیاید.

در حین طبخ مواد غذایی در قابلمه نانو گرانیت هیچ گونه فعل و انفعال شیمیایی نیز در غذاهای شما ایجاد نخواهد شد. در ساختار این قابلمه ها از فلزات سنگین نیز استفاده نشده است و به همین خاطر نیز این فلزات وارد غذای شما نمی شوند.

انواع و اقسام قابلمه نانو گرانیت حرارت را به خوبی در همه ظرف پخش می کنند و این ویژگی در آن ها سبب می شود که مزه و طعم غذا ها بهتر شده و فرآیند آشپزی با کیفیت بیشتری انجام شود. به دلیل وجود این ویژگی در ساختار این مدل قابلمه ها می توان از آن ها در فر نیز استفاده کرد.

یک ویژگی مهم در این محصولات زیبایی طراحی های موجود از این محصولات است. قابلمه نانو گرانیت در ده ها رنگ و طرح تولید می شود که امکان استفاده همه مشتریان از این محصولات را میسر می سازد. هر مشتری با هر سلیقه ای می تواند یکی از این رنگ بندی ها را انتخاب کند. این ویژگی در کنار کارایی مطلوب این محصولات سبب پر طرفدار شدن این قابلمه ها شده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.