مضرات استفاده از فلاسک استیل مسافرتی

مدیر سایت پنجشنبه 18 آذر 1400 - 23:37
مضرات استفاده از فلاسک استیل مسافرتی
انواع فلاسک های استیل در کشور ما بسیار کاربردی هستند. هر یک از این فلاسک ها ویژگی های به خصوصی داشته و از جنس خاصی برخوردار هستند.

ایرانیان در طول سال به سفرهای بین شهری مختلفی می روند و در طول مسیر برای رفع تشنگی و خستگی چای و نوشیدنی های کافئین دار مصرف می کنند. برای تهیه این نوشیدنی ها به میزان مشخصی آب جوش نیاز دارند. اگر آب جوش مدتی در فضای آزاد باشد حرارت آن از بین می رود و دیگر مناسب تهیه هیچ نوشیدنی ای نخواهد بود. برای حفظ حرارت آب جوش از فلاسک استفاده می شود.

هر چه کیفیت فلاسک استیل مسافرتی شما بیش تر باشد آب جوش را مدت زمان بیش تری در خود گرم نگه می دارد.

اطلاعاتی پیرامون فلاسک استیل قابل حمل

انواع فلاسک استیل قابل حمل را با استیل ضد زنگ می سازند و به همین خاطر نیز این فلاسک ها در برابر رطوبت مداوم مایعات مقاوم هستند. از نظر ظاهری این محصولات در جایگاه خاصی قرار داشته و زیبایی ظاهر آن ها بسیار چشم نواز است. نمای شیک و جذاب این محصولات سبب می شود که عده ای آن ها را به عنوان هدیه تهیه و خریداری کنند.

برای حفظ دوام و عمر فلاسک خود، آن را از معرض هر گونه ضربه ای دور نگه دارید.

ویژگی های فلاسک استیل مسافرتی

  • انواع فلاسک های استیل را می توان در همه جا با خود به همراه برد. این فلاسک ها در همه جا قابل استفاده بوده و وزن سبک آن ها این امکان را به ما می دهد که به سادگی آن ها را از جایی به جای دیگر ببرید.
  • این فلاسک ها عایق کاری بسیار مطلوبی دارند. برخی از نواع فلاسک دارای یک محفظه شیشه ای هستند و محفظه شیشه ای آن ها بسیار شکننده است. اما مدل های استیل کم تر شکننده هستند و ساختار بدنه آن ها بسیار تخصصی تولید شده است.
  • این فلاسک ها سایز بندی های به خصوصی نیز دارند. ابعاد این فلاسک های با کیفیت در سایزهای کوچک و بزرگ و متفاوت می باشند و هر یک کارایی خاص خود را دارند.

آسیب پذیری فلاسک استیل مسافرتی چگونه است؟

همان طور که پیش تر نیز گفته شد فلاسک استیل مسافرتی قابل حمل است و همین ویژگی سبب به خطر افتادن کیفیت و کارایی این محصول می شود. در صورتی که این فلاسک ها را با خود به همراه ببرید بی شک به بدنه آن ها ضربات متعددی وارد می شود و در برخی موارد نیز فلاسک بر روی زمین افتاده و شیشه درون آن می شکند. یک تفاوت اساسی بین فلاسک های استیل و فلاسک هایی که محفظه شیشه ای دارند کاهش خطر شکنندگی آن ها است. فلاسک های استیل دیرتر آسیب می بینند و شدت ضربات وارده به آن ها باید خیلی بیش تر باشد تا فلاسک آسیب ببیند.

این فلاسک های مسافرتی در طول سال های متمادی و قرار گرفتن در برابر ضربات مختلف کم کم قدرت خود را در حفظ حرارت و دمای آب جوش از دست داده و دیگر کارایی سابق را نخواهند داشت.

در رابطه با این محصولات نیز شایعات بسیار زیادی در بازار و در بین مشتریان وجود دارد. در این مقاله از سایت کالا ایرانیان  با ما همراه باشید تا برخی از این شایعات را بررسی کنیم.

شایعات پیرامون فلاسک استیل قابل حمل

فلاسک استیل قابل حمل سبب ایجاد سرطان در بدن می شود! این سخن را بارها در رسانه های مختلف شنیده اید و در رابطه با آن مطالب بسیاری را مطالعه کرده اید. اما صحت و سقم این مطلب کمی مورد تردید است. باید دید این فلاسک ها در چه صورتی سرطان زا می باشند.

برخی از فلاسک های موجود در بازار استیل اصل بوده و برخی از آن ها تقلبی هستند. مدل های تقلبی بی شک برای سلامت بدن شما مضر هستند و بیماری های بسیاری را در بدن ایجاد می کنند. به همین خاطر بهتر است که این فلاسک ها را در بین برندهای مطرح انتخاب کنید. خرید آن ها باید بر اساس اعتبار این برندها انجام شود. هرگز از برندهای بی نام و نشان خرید نکنید.

یکی از مضرات فلاسک های تقلبی موجود در بازار تساعد گازهای سمی از درون فلاسک است. در صورتی که استیل اصل نباشد بی شک جنس آن نیز کیفیت لازم را ندارد و در صورتی که در معرض حرارت قرار داشته باشد بخارات آسیب زایی را از خود بروز می دهد. در ادامه بیش تر با معایب فلاسک های تقلبی آشنا می شویم.

معایب فلاسک های تقلبی

  • پس از این که آب جوش را درون فلاسک استیل مسافرتی تقلبی بریزید پس از چند ساعت باقی ماندن در فلاسک سمی شده و کیفیت مورد نیاز را نخواهد داشت.
  • شفافیت ظاهری فلاسک و براقیت سطح استیل آن نیز پس از مدتی از بین رفته و فلاسک به مرور کدر می شود.
  • آب در این فلاسک ها در طولانی مدت داغ باقی نمی ماند و رفته رفته حرارت آن کم تر می شود. این مدت زمان به نسبت ماندگاری آب جوش در فلاسک های اصل و اورجینال بسیار پایین تر می باشد.
  • حتی رنگ و بوی چای نیز در فلاسک های تقلبی با نمونه های اصل بسیار متفاوت است. این فلاسک ها سبب بد طعمی چای شما می شوند.
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.